تمرین استقلال در حالی برگزار شد که پرویز مظلومی سرمربی این تیم از عملکرد تیمش در بازی با شاهین بوشهر به‌شدت ناراحت بود و بازیکنانش را مورد انتقاد قرار داد.

فوتبال استقلال شاهین

او قبل از شروع تمرین دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و سپس به گوشه‌ای از زمین رفت. هر چند تمرین استقلال حکم ریکاوری را داشت ولی مظلومی بر خلاف روزهای گذشته حاضر نشد در زمین تمرین بماند و به گوشه‌ای رفت تا شاهد تمرین شاگردانش باشد. او از روند فعلی استقلال ناراضی است و حتی بعد از بازی با شاهین در رختکن خطاب به بازیکنان گفت:«اگر خوب بازی کنید و در هر بازی 3گل بزنیم دیگر کسی نمی‌گوید که استقلال با کمک داور پیروز شد ولی شما بازی به بازی بدتر می‌شوید.»

در تمرین دیروز ابتدا جلسه‌ای بین بازیکنان و اعضای کادر فنی برگزار شد که محور صحبت‌ها پیرامون بازی مقابل شاهین بود. سرمربی استقلال در این جلسه به بازیکنان خود هشدار داد که دیدار مقابل شاهین می‌تواند یک تجربه بسیار خوب برای آنها باشد تا بتوانند در طول هفته با تمرینات جدی‌ای که انجام می‌دهند، نقاط ضعف خود را برطرف کنند و برای شکست شاهین بوشهر در جام حذفی آماده شوند.

مظلومی در گفت‌وگو با بازیکنان اشاره‌ای به هواداران این تیم داشت که روز گذشته از بازی آبی پوشان انتقاد کرده و این تیم را یک تیم دفاعی خوانده بودند. او به بازیکنان استقلال‌ گفت: شما دیدید که هواداران از شما بازی سرعتی و زیبا می‌خواهند نه بازی تدافعی، پس باید آنقدر تمرینات را با دقت و جدیت پی بگیرید که همانند اوایل فصل بتوانید با بازی تهاجمی و همراه با گل ‌ هواداران را راضی کنید. این عملکردی که شما دارید اصلا مرا راضی نمی‌کند.

افت تاکتیکی

استقلال بعد از شکست‌دادن پرسپولیس در دربی پایتخت، از 4 بازی7 امتیاز گرفته که این آمار بدی نیست ولی این تیم از لحاظ فنی افت کرده و در این 4 بازی هرگز نتوانسته طرفدارانش را از انجام یک بازی هجومی و کم اشتباه سیراب کند. در این میان مظلومی همچنان در هر بازی ترکیب‌های مختلفی را آزمایش می‌کند. ترکیب استقلال در 15بازی گذشته بارها تغییر کرده که این موضوع انتقادهایی را از سرمربی آبی‌ها به همراه داشته است.

بیشترین تغییرات استقلال هم در خط میانی بوده؛ جایی که هافبک‌های این تیم به‌دلیل محرومیت و مصدومیت مداوم و همچنین به‌دلیل تغییر تاکتیک‌های مظلومی دچار سردرگمی شده‌اند. از طرفی ناصر حجازی معتقد است که بازیکنان استقلال از دقیقه70 به بعد از لحاظ بدنی کم می‌آورند و همین موضوع تأثیر زیادی در افت استقلال داشته است.

جریمه میداودی و چند بازیکن دیگر

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که میلاد میداودی و چند بازیکن دیگر این تیم از جمله ایمان مبعلی، به‌دلیل عملکرد ضعیف‌شان با جریمه مالی مواجه خواهند شد، البته اسامی بازیکنانی مثل میداودی و مبعلی فقط در رسانه‌ها مطرح شده ولی اخبار پشت پرده حاکی از آن است که باشگاه استقلال چند بازیکن خود را جریمه خواهد کرد.

میداودی در 4بازی اخیر استقلال در لیگ برتر 2گل به ثمر رسانده و جریمه کردن او نمی‌تواند چندان منطقی باشد ولی کادر فنی از عملکرد او در بازی‌های اخیر خصوصا دیدار با صنعت نفت و شاهین راضی نیست. فتح‌الله‌زاده، سرپرست موقت استقلال‌هم در این مورد به خبر گزاری‌های فارس و مهرگفت: «دلم برای مظلومی سوخت.

او این همه زحمت می‌کشد و تلاش می‌کند اما احساس می‌کنم، تنهاست. بازیکنان استقلال باید به حرمت این مربی بیشتر تلاش کنند و بدوند ولی بعضی از بازیکنان در زمین به اندازه 2 کیلومتر هم نمی‌دوند. فیلم دقیقه به دقیقه و ثانیه به ثانیه بازی با شاهین را می‌دهم کارشناسان بررسی کنند و حتما با بازیکنانی که به اندازه توان‌شان بازی نکردند و راه رفتند، برخورد می‌کنیم. من برای یک میلیون تومان 10جا باید بروم، به هر دری بزنم و هزار التماس و خواهش کنم تا پول را در اختیار بعضی از این آقایان بگذارم که در زمین راه بروند؟»

کد خبر 120630

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز